vovvov

Direktlänk till inlägg 15 maj 2010

Lör 15/5-10

Av iMatilda - 15 maj 2010 23:00

Hallåja.

Gör ett nytt försök att blogga nu. Tror jag är inne på min 5e eller 6e nu..

Ja, lär ju inte bli så svårt att  lista ut denna bloggen framtid.. Den kommer antagligen bara ligga här & skräpa på internet tills det börjar bildas spindelnät över den och till slut lär den försvinna in i tomma intet där ingen någonsin mer lär hitta den.. Men vi ger det en chans till!


Över till det bloggandet går ut.. Informera helt främmande människor om vad som pågår i ens liv.. Informera dem om saker de säkerligen inte bryr sig om heller, bara det att folk är så in i helvetes nyfikna!

Så nu ska ni får njuta av allt som händer i mitt ack så händelselösa liv.


Idag har dagen endast gått ut på att spela.. Dingade lvl 59 idag! Fint de!

..För er som undrar pratar jag om wow.. JA, jag är en TJEJ som spelar WOW! Happy?

Skitsaksamma.. Har även hjälpt min handikappade moder (hon är bara tillfälligt handikappad) & handlat lite åt henne osv.. Hon tyckte även jag skulle köpa ett par nya skor.. Tror hon helt seriöst, jag lägger pengar på ett par ny skor när jag redan har de skönaste som finns?

Visst, de ser inte mycket ut för världen, men oj oj oj så mycket vi har gått igenom! Nej, några nya dojjor blir det inte här, så länge inte hon anmäler sig frivillig att betala dem!

Innan jag gick hem från staden, till vår lilla lya långt bort från civilisationen träffade jag Sofia & Petra en stund in the park.. Var en trevlig stund med trevliga brudar!


Nu ligger jag här i min underbart sköna säng och kollar på tv.. JA, tv! Jag vet att alla andra redan har det, men först idag fick jag in tv:n på mitt rum.. Känner mig nästan som ett barn på julafton! *dregel*

Nu ska jag nog göra mig 3 mackor (de 3 första räckte inte) och hämta ett enormt stort glas mjölk..

Å andra sidan, tar jag nog med mig 2 mjölkpaket & hela brödlimpan med mig in i rummet ist. Synd bara att baconen är slut,det hade varit grädden på moset det! Men bara mos duger helt okej en helt värdelös lördagskväll som denna!

Imorn väntar låååååång sovmorgon & efter det plugg..


Jaja, inlägget blev för långt, men det får kompensera upp alla dagar som jag inte kommer skriva! Moahaha!

Kyss&Smek!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av iMatilda - 4 juni 2010 22:06


Idag började mitt sommarlov.. Hör ni hur fint det låter? Soooooooomarlooooov! Fixade de sista betygen & förlängde de sista kurserna idag, känns helt underbart.. Men det som gjorde min dag var att jag fick G i idrott.. Blev nästan lite tårögd.. Jag?...

Av iMatilda - 2 juni 2010 22:24

Det är precis det jag försöker göra nu! Nutrilett & motion kan dra så långt åt helvete det bara går! Nu är det 1 dag kvar i skolan, sen tar jag sommarlov, och därefter väntar en hel vecka med soooool & musik! Bokade förövrigt Emmaboda igår tsm me...

Av iMatilda - 31 maj 2010 21:21


Med tanke på att nyårslöften & jag aldrig riktigt gått hand i hand så att säga har jag börjat med något nytt! Sommarlovslöften.. Låter fint va? Så idag började mitt nya liv, bestående av nutrilett & knäckebröd.. JA, ni får tycka precis vad ni vill ...

Av iMatilda - 19 maj 2010 10:08

Jobbigt va? Ja, fram tills nu har min dag varit extremt jobbig! Vaknar halv 9 av att Alle ringer & frågar om jag är på väg till skolan.. Skyndar mig upp slänger på mig det första jag hittar & sen beger jag mig med två mackor i handen.. Men vad ...

Av iMatilda - 18 maj 2010 22:34

Den drygaste dagen i skolan i min historia måste jag utse till idag! Redovisning, redovisning & redovisning.. Kan knappast bli värre! Men jag överlevde, för jag är en sån jävla survivor! ;) Fick skjuts hem av Lisa efter  skolan iaf, vilket var ...

Presentation


En på tjej på snart 18 år, vars liv är lite si&så just nu.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards