vovvov

Alla inlägg den 16 maj 2010

Av iMatilda - 16 maj 2010 22:46

Hallå igen..

I dagens sista inlägg vill jag ägna en tanke åt Ronnie James Dio..

Som imorse avled efter en lång tids cancer.

Detta innebär att det inte något Heaven&Hell den 7 augusti i Sthlm, men jag hade iaf turen att få se dem förra året.

R.I.P Ronnie <3


  

Av iMatilda - 16 maj 2010 11:22

Tjottahejti!

Livet leker väl inte överdrivet mycket denna molninga söndag i Sveriges tråkigaste stad! Känner mig lite hängig med tanke på att den personen som vet mest om mig i hela världen pratar skit om mig med en av mina bättre kompisar & jag vet att min bättre kompis bara håller med.. Men jag överlever nog ska vi se till!

Idag är det dock 22 dagar kvar till livets mening.. Sweden Rock! Längtan kommer mer & mer för varje dag, jag håller nästan på att krevera!

Min sömn inatt var väl inte direkt den skönhetssömn jag hade tänkt mig utan mer åt "gud-vad-tråkigt-allting-är-jag-har-inget-&-göra-så-jag-går-och-lägger-mig"- hållet. För att kortfatta det.. Jag la mig & somnade när jag inte var trött..

Resultatet av det blev att jag var extremt lättväckt inatt!

Nu är jag iaf vaken! Bröd & mjölk har redan bosatt sig i min mage & på tv är det nyhetsmorgon.. Nu blir det ut i köket & göra det man vanligtvis gör där! Eller iaf vad jag vanligtvis gör där..

 

Pöss&kjam!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En på tjej på snart 18 år, vars liv är lite si&så just nu.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards