vovvov

Direktlänk till inlägg 16 maj 2010

Sunday morning!

Av iMatilda - 16 maj 2010 11:22

Tjottahejti!

Livet leker väl inte överdrivet mycket denna molninga söndag i Sveriges tråkigaste stad! Känner mig lite hängig med tanke på att den personen som vet mest om mig i hela världen pratar skit om mig med en av mina bättre kompisar & jag vet att min bättre kompis bara håller med.. Men jag överlever nog ska vi se till!

Idag är det dock 22 dagar kvar till livets mening.. Sweden Rock! Längtan kommer mer & mer för varje dag, jag håller nästan på att krevera!

Min sömn inatt var väl inte direkt den skönhetssömn jag hade tänkt mig utan mer åt "gud-vad-tråkigt-allting-är-jag-har-inget-&-göra-så-jag-går-och-lägger-mig"- hållet. För att kortfatta det.. Jag la mig & somnade när jag inte var trött..

Resultatet av det blev att jag var extremt lättväckt inatt!

Nu är jag iaf vaken! Bröd & mjölk har redan bosatt sig i min mage & på tv är det nyhetsmorgon.. Nu blir det ut i köket & göra det man vanligtvis gör där! Eller iaf vad jag vanligtvis gör där..

 

Pöss&kjam!

 
 
Ingen bild

snoppsson

16 maj 2010 12:18

jasså, syftar du på mig nu igen lr?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av iMatilda - 4 juni 2010 22:06


Idag började mitt sommarlov.. Hör ni hur fint det låter? Soooooooomarlooooov! Fixade de sista betygen & förlängde de sista kurserna idag, känns helt underbart.. Men det som gjorde min dag var att jag fick G i idrott.. Blev nästan lite tårögd.. Jag?...

Av iMatilda - 2 juni 2010 22:24

Det är precis det jag försöker göra nu! Nutrilett & motion kan dra så långt åt helvete det bara går! Nu är det 1 dag kvar i skolan, sen tar jag sommarlov, och därefter väntar en hel vecka med soooool & musik! Bokade förövrigt Emmaboda igår tsm me...

Av iMatilda - 31 maj 2010 21:21


Med tanke på att nyårslöften & jag aldrig riktigt gått hand i hand så att säga har jag börjat med något nytt! Sommarlovslöften.. Låter fint va? Så idag började mitt nya liv, bestående av nutrilett & knäckebröd.. JA, ni får tycka precis vad ni vill ...

Av iMatilda - 19 maj 2010 10:08

Jobbigt va? Ja, fram tills nu har min dag varit extremt jobbig! Vaknar halv 9 av att Alle ringer & frågar om jag är på väg till skolan.. Skyndar mig upp slänger på mig det första jag hittar & sen beger jag mig med två mackor i handen.. Men vad ...

Av iMatilda - 18 maj 2010 22:34

Den drygaste dagen i skolan i min historia måste jag utse till idag! Redovisning, redovisning & redovisning.. Kan knappast bli värre! Men jag överlevde, för jag är en sån jävla survivor! ;) Fick skjuts hem av Lisa efter  skolan iaf, vilket var ...

Presentation


En på tjej på snart 18 år, vars liv är lite si&så just nu.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards