vovvov

Alla inlägg den 17 maj 2010

Av iMatilda - 17 maj 2010 20:58

   Fruktansvärt fartfylld dag!
Till min stora lycka kan iaf berätta att min älskade rättskunskap var inställd!

Så Lellelus körde ner mig till stan där mamma & mobilinköp väntade!
Men med min vanliga tur så hade den mobilen jag ville ha utgått ur sortimentet.
Snabba som vinden var vi in i bilen & raka vägen in till K-na!
Där fanns den! Min lilla baby! Sony Ericsson Aino! Hallelujah!

Dock fanns inte den vita jag ville ha, men av praktiska skäl nöjde jag mig med den svarta.. Skadorna på den syns mindre & känner jag mig själv rätt kommer min mobil bli utsatt en hel del av den varan.
Japp, sen var det hemfärd, men innan dess, en snabbis in på Skopunkten & inhandla nya dojjor till mig! Fint de!

Efter detta släppte moder av mig i stan där jag träffade Sofia för en dejt i parken, as usual ;)
Gick hem och hann inte vara hemma i många minuter förrän syster yster ringer & vill att jag ska med henne & handla åt moder..

Snäll som jag är följer jag med.. Och nu, en handlar-tur och 2 leverpastej-mackor senare, följt av ett stoooort glas mjölk, är jag så nöjd man kan vara en måndag kl 21.00 :)


Ska väl snart sätta igång med Kuba-krisen med.. Redovisning imorn gott folk!


Här får ni en bild på min baby!

Av iMatilda - 17 maj 2010 12:51

Jaha, då var de första 2 lektioner av dagen avklarade.. Bara 2 kvar nu, de tråkigaste i världshistorien! Webbdesign & rättskunskap.. Döda mig.

Ska väl försöka komma igång med mitt projektarbete nu och bli klar med min äckliga hemsida om blommor.. Ja, jag har nog världens sämsta fantasi!

Hursom.. Lär väl inte få något gjort denna lektionen heller, men vi håller tummarna för mig!  


Tur att sommaren är här snart iaf!

Bara 21 dagar kvar nu! <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En på tjej på snart 18 år, vars liv är lite si&så just nu.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards