vovvov

Alla inlägg den 19 maj 2010

Av iMatilda - 19 maj 2010 10:08

Jobbigt va?

Ja, fram tills nu har min dag varit extremt jobbig!

Vaknar halv 9 av att Alle ringer & frågar om jag är på väg till skolan..

Skyndar mig upp slänger på mig det första jag hittar & sen beger jag mig med två mackor i handen.. Men vad händer när jag kommit halvvägs?

Jo Alle ringer.. Igen.. Och berättar att vår pilottid idag är inställd! Alltså börjar vi inte förrän 1.. SURT!

Men tro mig, det blir värre! Jag traskar så fint hem igen.. Och när jag kommer hem tar jag av mig mina alltför jobbiga skor, tar av mig jackan & sätter mig vid datan.. Vad händer då?

Jo det ska jag berätta för er! Veronica skriver till mig & säger att vi ska jobba själva denna lektionen.. Visste inte om jag skulle skratta eller gråta!

Hursom.. Begav mig till skolan igen, som den mönsterelev jag är :)

Så nu sitter jag här & ska klippa film utan någon lärare som kan visa mig hur jag ska göra. FINT DE!


PÖSS!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En på tjej på snart 18 år, vars liv är lite si&så just nu.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards