vovvov

Alla inlägg den 31 maj 2010

Av iMatilda - 31 maj 2010 21:21

Med tanke på att nyårslöften & jag aldrig riktigt gått hand i hand så att säga har jag börjat med något nytt! Sommarlovslöften.. Låter fint va?

Så idag började mitt nya liv, bestående av nutrilett & knäckebröd.. JA, ni får tycka precis vad ni vill om det, men berätta det inte för mig, för uppriktigt talat så bryr jag mig inte.. Jag vill bli smal, precis som alla andra.. Och det här moralsnacket om att man är fin som man är stämmer till viss del.. Men så länge man själv inte tycker man är fin spelar det ingen roll vad någon annan säger.

Just därför har jag bestämt mig för att göra något åt detta nu, innan jag blir en medelålders kärring som sitter och klagar på att det är försent.

Nu vill jag inte på något sätt påstå att jag är "tjock", men självklart ser jag, som alla andra, brister och fel hos mig själv. Jag är inte mer än mänsklig trots allt.

Men på tal om något jag faktiskt ser fram emot! För tyvärr, jag ser inte fram emot min kalori-snåla period som jag har framför mig, bara resultatet.. Om det nu blir något.. Jag är ju så fruktansvärt svag för sötsaker!

Back to before..

SWEDEN ROCK mina damer och herrar är vad jag har att vänta mig nu!

Ett grisigt & skitigt liv på campingarnas camping, alkohol i stora mängder, en jävla massa trevligt folk och underbara öronorgasmer i 4 dagar.. DET mina vänner, är vad som väntar!

Kan knappast längta mer än vad jag redan gör och om 7 dagar.. 7 jävla dagar är jag äntligen där! Höjdpunkten på året som gör det värt att leva!

Nej kanske inte riktigt, men jäävligt nära!


Förresten är ALLT mitt skolarbete klart nu! Förutom vissa uppgifter som ska göras under sommaren :) WONDERFUL!


Puss&kram mina barn, 2½ män kallar!  


En liten inblick i vad sommaren

kommer bestå av ;)!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En på tjej på snart 18 år, vars liv är lite si&så just nu.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards