vovvov

Alla inlägg den 4 juni 2010

Av iMatilda - 4 juni 2010 22:06

Idag började mitt sommarlov.. Hör ni hur fint det låter? Soooooooomarlooooov!

Fixade de sista betygen & förlängde de sista kurserna idag, känns helt underbart.. Men det som gjorde min dag var att jag fick G i idrott.. Blev nästan lite tårögd.. Jag? G i idrott? Jag som kommit med ursäkter som aids i lilltån & en 2dm-spik rakt igenom foten.. Helena var nog inte så pjåkig iaf :)

Efter skolan var det direkt hem & sova en stund, sen vid halv 4 kom Josefine & hämtade mig, det vankades ju disco!

Discot var helt kanon, och ungarna var ju så sockersöta allihopa! Överraskade även mig själv, Josefine & min far i limbo, när jag nästan kom till final, och då vill jag att ni tar hänsyn till att jag tävlade mot 8-åringar, alltså väldigt korta människor!

Fick ju även träffa pappsen en stund och packade även ner mina kläder för att ta med mig till mamma.. För eftersom min stuga inte är klar än har jag för tillfället inget rum längre hos pappa..

Nu är jag iaf äntligen hemma. Är helt slut i kroppen och mitt hår är helt rosa.. Och så slitet & torrt som mitt hår är förväntar jag mig knappast att färgen ska försvinna.. Men who cares? Inte jag iaf.. Går inte färgen ut är det ödet, guds vilja att jag ska vara rosa!

Nu blir det nog att kolla lite tv & antagligen gå att lägga sig så att det snabbare blir måndag.. Men FÖRST, bam bam baam baaaa.. Tvätta håret & göra ett förgäves försök att få ut färgen..


PUSS!

  

Kvällens Huvudattraktion..

Mumsitfullibibblan!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En på tjej på snart 18 år, vars liv är lite si&så just nu.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards